2012年7月26日星期四

내 사랑아 - 李宗泫 ( CNBLUE )




내 사랑아 - 李宗泫 ( CNBLUE )
宗泫唱的OST,音頻已出來~
第十三集裡,在公園的自彈自唱~好帥喔!♥♥♥
先聽音樂吧~
若有視頻片段,會再放上來的!

enjoy it!!!^^


Lee Jong Hyun (of CN Blue) – My Love (내 사랑아)
When the rain falls out the window, the hidden memories drench my heart
The person I thought I forgot rather floats up clearer in my head
* My love, my love, my love that I long for
My love, who I call out as loud as I can but can’t hear me
My love, my love, my love that I miss
Just your name alone cuts me, my painful love, my love
When the darkness comes out the window
The hidden memories light up my heart

* Repeat
The moments we laughed together
The moments we shed tears together
Now I let it go but-
My love, my love, my grateful love
My love, who will remain even if I erase my everything
My love, my love, my precious love
I will cherish you until my breath runs out, my love, my love
(lyrics from http://popgasa.com)
7/21更新-中文歌詞


窗外下起了雨 那隱藏的記憶淋濕了我的心
原以為已經忘記的人 反而鮮明地再次浮現
我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊
放聲呼喊,卻沒能聽到的愛啊
我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊
只因一個名字也感到悲傷的愛啊 我的愛

當黑暗來到窗前
隱藏的記憶點亮了我的心
我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊
放聲呼喊,卻沒能聽到的愛啊
我的愛啊,愛啊,我想念的愛啊
只因一個名字也感到悲傷的愛啊 我的愛

我們一起歡笑的那瞬間
我們一起流淚的那瞬間
雖然現在只能放手
我的愛啊 愛啊 我充滿感謝的愛啊
即使擦去所有也還留在心底的愛
我的愛啊 愛啊 我珍貴的愛啊
直到呼吸停止那一刻也會珍藏的我的愛啊 我的愛

*********************

爱情唯美只因为只在乎曾经拥有吗?

没有评论:

发表评论