2014年6月16日星期一

我认为的浪漫,来自John Legend的“ all of me”

93电台一直播放这首歌,听着听着就爱上了。对我而言,这是一首十分浪漫的歌曲。
我十分喜欢这首歌,未来的你愿意唱给我听吗?
 




这是一首爱情的赞歌。来自传奇叔John Legend送给老婆的感人情诗All of me. 绝对会让恋爱中的人会有所感悟。

[Verse 1:]
 What would I do without your smart mouth
没有你的蜜语甜言,我该如何生存
 Drawing me in, and you kicking me out
你时而热情似火,时而冷若冰霜
 Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
让我天旋地转,说真的,让你表态很难
 What's going on in that beautiful mind
你的心底有什么打算

I'm on your magical mystery ride
你的神秘之旅我已搭上
 And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
虽然眼花缭乱,不知什么触动我心,但我仍安然无恙

[Bridge:]
 My head's under water
看似进退维谷
 But I'm breathing fine
可我活得舒服
 You're crazy and I'm out of my mind
你不可理喻,我更是撞向你去

[Chorus:]
 'Cause all of me
因为我的一切
 Loves all of you
爱上了你的一切
 Love your curves and all your edges
你的轮廓,你的曲线
 All your perfect imperfections
还有你完美的缺陷
 Give your all to me
你的一切交给我
 I'll give my all to you
我的一切也交给你
 You're my end and my beginning
你是我的终点与起点
 Even when I lose I'm winning
就算失败我也当胜利
 'Cause I give you all, all of me
因为我给了你所有,所有的我
 And you give me all, all of you, oh
而你给了我所有,所有的你

[Verse 2:]
 How many times do I have to tell you
多少次我想告诉你
 Even when you're crying you're beautiful too
即使你哭泣,你仍旧很美丽
 The world is beating you down, I'm around through every mood
哪怕风雨,无论悲喜,我都不离不弃
 You're my downfall, you're my muse
你是我的彷徨,我的灵感
 My worst distraction, my rhythm and blues
让我不能专心致志,却也是我的节奏布鲁斯
 I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我停止不了歌唱,旋律萦绕在我的心坎

[Bridge:]
 My head's under water
看似进退维谷
 But I'm breathing fine
可我活得舒服
 You're crazy and I'm out of my mind
你不可理喻,我更是撞向你去

[Chorus:]
 'Cause all of me
因为我的一切
 Loves all of you
爱上了你的一切
 Love your curves and all your edges
你的轮廓,你的曲线
 All your perfect imperfections
还有你完美的缺陷
 Give your all to me
你的一切交给我
 I'll give my all to you
我的一切也交给你
 You're my end and my beginning
你是我的终点与起点
 Even when I lose I'm winning
就算失败我也当胜利
 'Cause I give you all, all of me
因为我给了你我的一切,一切
 And you give me all, all of you, oh
而你给了我你的一切,一切
 Give me all of you
给我你的一切
 Cards on the table, we're both showing hearts
来摊牌吧,让我们坦诚相见
 Risking it all, though it's hard
豁出去了,别怕什么艰险

[Chorus:]
 'Cause all of me
因为我的一切
 Loves all of you
爱上了你的一切
 Love your curves and all your edges
你的轮廓,你的曲线
 All your perfect imperfections
还有你完美的缺陷
 Give your all to me
你的一切交给我
 I'll give my all to you
我的一切也交给你
 You're my end and my beginning
你是我的终点与起点
 Even when I lose I'm winning
就算失败我也当胜利
 'Cause I give you all, all of me
因为我给了你所有,所有的我
 And you give me all, all of you
而你给了我所有,所有的你
 I give you all, all of me
我给了你我的一切,一切
 And you give me all, all of you, oh
而你给了我你的一切,一切

1 条评论:

  1. 把最真的自己,给最爱我的你。。。
    爱一个人,就爱他/她的全部。。。

    回复删除