2012年1月19日星期四

Chris Medina - What Are Words




Chris Medina - What Are Words
Lyrics by nowten
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone
And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most
I'm forever keeping my angel close
Chris Medina - 无用之词
nowten 翻译
无论你在哪里,我会在那里
无论你去哪里,我会在那里
任何时候你轻声呼唤我的名字
你会看到我遵守的每一个承诺
因为如果在你最需要我的时候离开
我会变成怎样的人
如果你言不由衷
那些话算什么
如果只是为了重温美好时光
那些话算什么
如果是爱
那你大声的说出来
那些话语永远不会消失
即使我们不再,它们仍在
我知道上天特意给了我一个天使
我知道我应该在哪里
今晚我会站在她的身边
我会在你的身边
在她最需要我的时候
我永远不会离开
如果你言不由衷
那些话算什么
如果只是为了重温美好时光
那些话算什么
如果是爱
那你大声的说出来
那些话语永远不会消失
即使我们不再,它们仍在
无论你在哪里,我会在那里
无论你去哪里,我会在那里
我会永远在那里
我遵守每一个承诺
因为如果在你最需要我的时候离开
我会变成怎样的人
我会永远把我的天使留在身边

I LOVE THIS SONG ,SO TOUCHING~

没有评论:

发表评论